Regulamin SOLARIS MARKET
I. Klauzule Ogólne
1. Regulamin Sklepu reguluje ogólne zasady korzystania z usług dostarczanych drogą elektroniczną oraz prowadzenia transakcji sprzedaży poprzez Witrynę Handlową SOLARISMARKET.PL. Sklep jest własnością i jest zarządzany przez Spółkę ZONEKO Sp. z o.o., wpisaną do rejestru KRS 0001082201, z siedzibą przy ul. Zegadłowicza 4a, 43-300 Bielsko-Biała. Numer NIP:
5472243043, REGON: 527486061, zwany dalej „Sprzedawcą”.
2. Komunikacja z Sprzedawcą jest możliwa poprzez:
· adres poczty elektronicznej: info@solarismarket.pl
· numer telefonu: +48 734 00 2020
3.Regulamin jest stale dostępny na stronie internetowej www.solarismarket.pl, umożliwiając jego pozyskanie, odtworzenie oraz zapisanie poprzez wydrukowanie lub przechowanie na nośniku w dowolnym momencie.
4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług dostarczanych drogą elektroniczną wiąże się z ryzykiem ze strony użytkowników sieci Internet, związanym z możliwością wprowadzenia szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Klienta oraz nieuprawnionego pozyskiwania i modyfikacji danych. W celu uniknięcia ryzyka związanego z tymi zagrożeniami, Klient
powinien stosować odpowiednie środki techniczne, w szczególności programy antywirusowe oraz zapory sieciowe typu firewall.
II. Definicje
Oznaczenie pojęć w Regulaminie:
Dni robocze – obejmują dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Klient – Przedsiębiorca lub Spółka którzy zarejestrowali się na www.solarismarket.pl oraz pozytywnie przeszli weryfikację przeprowadzoną przez administratora Sklepu pod kątem zakresu działalności Przedsiębiorcy lub Spółki.
Klientem dokonującym zakupów towarów może być tylko Przedsiębiorca lub spółka zarejestrowana w Polsce w CEIDG lub KRS która będzie nabywać towar wyłącznie do celów związanych z wykonywaną działalnością zawodową.
Konsumenci mają prawo do zamawiania towarów wraz z usługą lub samych towarów, po wcześniejszej akceptacji administratora Sklepu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Konto – dedykowana część Witryny Handlowej przypisana do danego Klienta, która umożliwia dokonywanie określonych działań w ramach Witryny Handlowej;
Konsument – Klient będący konsumentem zgodnie z art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
Przewoźnik – osoba lub podmiot odpowiedzialny za dostarczenie zamówionych przez Klienta Towarów;
Regulamin sklepu – niniejszy dokument;
Towar – produkt oferowany w Witrynie Handlowej, którego opis dostępny jest przy każdym przedstawionym produkcie;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów zgodnie z Kodeksem Cywilnym, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę dla Klientów drogą elektroniczną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – wyrażenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru.
III. Warunki użytkowania sklepu internetowego
Aby korzystać ze sklepu internetowego, Twój system teleinformatyczny musi spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
· Posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.
· Możliwość dostępu do poczty elektronicznej.
· Używanie przeglądarki internetowej: Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej.
· Włączenie obsługi plików Cookies oraz Javascript w przeglądarce.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego:
· Korzystanie ze Sklepu Internetowego obejmuje wszelkie czynności, które prowadzą do zapoznania się z zawartością Sklepu.
Obowiązki Użytkownika
Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania następujących zasad:
· Nie przekazywanie treści naruszających obowiązujące przepisy prawa, takich jak propagowanie przemocy, zniesławianie lub naruszanie praw osób trzecich.
· Używanie Sklepu Internetowego w sposób, który nie zakłóca jego funkcjonowania, poprzez korzystanie z odpowiedniego oprogramowania i urządzeń.
· Niewykorzystywanie Sklepu do rozsyłania spamu lub umieszczania niezamówionej informacji handlowej.
· Korzystanie ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Sprzedawcy.
· Ograniczenie korzystania z treści Sklepu wyłącznie do celów osobistych.
· Zgodność z obowiązującym prawem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Regulaminem Sklepu oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.
Ochrona danych
Użytkownik zobowiązuje się do zachowania poufności cen oraz warunków handlowych przedstawionych na platformie Sklepu.
Przestrzeganie powyższych zasad jest niezbędne dla zapewnienia prawidłowego działania Sklepu Internetowego oraz ochrony praw Użytkowników oraz Sprzedawcy.
IV. Świadczenie dodatkowych usług
Usługi bezpłatne
· Poprzez Sklep Internetowy, Sprzedawca oferuje dostęp do bezpłatnych Usług, dostępnych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Prowadzenie konta
· Możliwość korzystania z Usługi prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym wymaga dokonania rejestracji. Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie oraz akceptację formularza rejestracyjnego, dostępnego na jednej ze stron Sklepu. Umowa dotycząca prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym zostaje zawarta na czas nieokreślony i może być rozwiązana przez Klienta poprzez przesłanie żądania usunięcia Konta.
Usługa newsletter
· Klient ma opcję otrzymywania informacji handlowych od Sprzedawcy w postaci wiadomości przesyłanych na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej (Usługa newsletter). Aby skorzystać z tej Usługi, należy podać poprawny adres e-mail lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient ma prawo w dowolnym momencie
wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Umowa dotycząca Usługi Newsletter jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać zakończona przez Klienta poprzez przesłanie żądania usunięcia adresu e-mail z subskrypcji lub wypisanie się za pomocą linku w wiadomościach wysłanych w ramach Usługi Newsletter.
Zapytania o wycenę
· Posiadając konto w Sklepie, Klient może wysyłać zapytania o wycenę towarów. Umowa dotycząca usługi związanej z zapytaniami o wycenę zostaje rozwiązana po skorzystaniu przez Klienta z przycisku „Skontaktuj się z nami” lub po zakończeniu sesji przeglądarki. Kontakt poprzez formularz „Skontaktuj się z nami”
· Klient ma możliwość kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza „Skontaktuj się z nami” dostępnego w serwisie. Umowa dotycząca tej Usługi umożliwiającej Klientom interaktywny kontakt ze Sprzedawcą zostaje zawarta na określony czas i ulega rozwiązaniu po wysłaniu wiadomości przez Klienta.
Kontakt poprzez czat
· Klient może także kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą interaktywnego czatu dostępnego na stronie Sklepu. Umowa dotycząca tej Usługi umożliwiającej kontakt Klientów ze Sprzedawcą zostaje zawarta na określony czas i ulega rozwiązaniu po zamknięciu okna czatu przez Klienta lub opuszczeniu strony Sklepu Internetowego.
Konkursy i promocje
· Sprzedawca ma prawo rozdawać kupony rabatowe, organizować okazjonalne konkursy i promocje, których szczegółowe warunki są zawsze dostępne na stronach internetowych Sklepu. Zasady promocji w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, chyba że Regulamin danej promocji stanowi inaczej.
Rozwiązanie umowy w razie naruszenia
· W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu przez Klienta, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczonym stosownym terminem, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. Procedura zawarcia umowy sprzedaży
Informacje dotyczące Towarów, takie jak opisy, parametry techniczne, użytkowe oraz ceny, umieszczone na stronach Sklepu Internetowego, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie dostępne w Sklepie Internetowym Towary są nowe ( za wyjątkiem szczególnie oznaczonych jako używane czy po zwrocie) i zgodne z przepisami prawa oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy są możliwe wyłącznie przez osoby uprawnione do działania w imieniu Klienta. Przyjmuje się, że osoba
składająca Zamówienie posiada odpowiednie uprawnienia. Warunkiem składania Zamówienia jest aktywne konto poczty elektronicznej oraz Konto na Sklepie Internetowym i zalogowanie się na to konto. Jeśli Zamówienie zostanie złożone poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego, będzie to ofertą Klienta dotyczącą zawarcia Umowy sprzedaży wybranych Towarów. Umowa zostanie zawarta po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia oferty i wysłaniu potwierdzenia na adres e-mail Klienta.
Składając Zamówienie przez telefon, e-mail lub za pomocą formularza kontaktowego, należy podać nazwę i ilość wybranego towaru, wybrać sposób dostawy i płatności oraz podać niezbędne dane do realizacji Zamówienia takie jak imię, nazwisko, adres. Klient otrzyma informację o całkowitej wartości Zamówienia, a Umowa zostanie zawarta po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego przez Sprzedawcę.
Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim, zgodnie z treścią Regulaminu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku braku istotnych danych, opóźnienia w płatnościach lub z innych uzasadnionych powodów.
O odmowie realizacji Zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta drogą telefoniczną lub mailową. Sprzedawca może w dowolnym momencie odstąpić od Umowy w całości lub w części. Odstąpienie od Umowy dotyczy tylko niewykonanej części Zamówienia, a Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie. Odstąpienie od Umowy zostanie przekazane Klientowi poprzez
wiadomość e-mail lub telefonicznie.
VI. Dostawa towarów
Koszty i zakres dostawy
· Dostawa towarów wymaga opłat zgodnie z ustalonymi zasadami oraz kwotami określonymi w Cenniku Dostaw. Dostawa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz krajów Unii Europejskiej w przypadku akceptacji kosztów dostaw przez obie strony umowy. Towary są dostarczane na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. W przypadku złego wyboru kosztu dostawy w koszyku, Klient jest zobowiązany do dopłaty do ustalonego w cenniku kosztu wysyłki pod rygorem anulowania zamówienia.
Sposób dostawy
· Dostawa towarów odbywa się poprzez Przewoźnika, który może być firmą kurierską, spedycyjną lub przy użyciu transportu własnego Sprzedawcy.
Alternatywnie, Klient ma możliwość odebrania Towaru osobiście w wyznaczonym punkcie odbioru Sprzedawcy.
Okres realizacji
· Jeśli dla różnych towarów w Zamówieniu przewidziano różne okresy realizacji, obowiązuje okres najdłuższy spośród tych przewidzianych dla całego Zamówienia.
Przeniesienie korzyści i ciężarów
· W momencie przekazania Przewoźnikowi towarów objętych Zamówieniem, Klient staje się odpowiedzialny za korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towarów.
Terminy dostawy
· Dostawa realizowana jest w dni robocze, chociaż Sprzedawca ma możliwość ustalenia dostawy w dni innych niż dni robocze po uzgodnieniu z Klientem. Terminy dostawy są precyzyjnie wskazane przez Sprzedawcę. Standardowy okres realizacji dostawy zamówienia to okres do 7 dni, a maksymalny do 14 dni.
· Strony ustalają, że odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy z tytułu opóźnienia w dostarczeniu towaru jest wyłączona.
Odbiór , zwroty i reklamacje
· Klient zobowiązany jest dokładnie sprawdzić stan towarów niezwłocznie po otrzymaniu dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń, Klient powinien sporządzić protokół zastrzeżeń w obecności Przewoźnika, określając ilość, rodzaj oraz charakter uszkodzeń zgodnie z procedurą Przewoźnika. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie, maksymalnie w
terminie do 3 dni.
· Zwrot nowego towaru jest możliwy wyłącznie gdy Sprzedawca wyrazi na to zgodę. Sprzedawca może udzielić zgody na zwrot jeżeli towar nie był używany, a Klient zgłosił zwrot w terminie 14 dni od daty wysyłki. Jednocześnie Sprzedawca zastrzega, iż zwroty przyjmowane są wyłącznie do dnia 30 listopada każdego roku – w miesiącu grudniu każdego roku zwroty nie są przyjmowane, a w
miesiącu styczniu każdego roku wyłączona jest możliwość dokonywania zwrotu towarów zakupionych w roku poprzednim. Spełnienie powyższych warunków nie stanowi zapewnienia, że zgoda zostanie przez Sprzedawcę wyrażona – Sprzedawca zastrzega sobie prawo do swobodnego podejmowania decyzji w kwestii wyrażenia zgody na zwrot nowego towaru.
· Po wyrażeniu zgody na zwrot przez Sprzedawcę, Klient jest zobowiązany zwrócić towar pod wskazany przez Sprzedawcę adres, na własny koszt.
· Jeżeli Klient nie dostarczy zwracanego towaru w terminie 7 dni pod wskazany adres zgłoszony zwrot uważa się za nieskuteczny a klient traci możliwość ponownego dokonania zwrotu.
· Zwrot nowego towaru podlega opłacie manipulacyjnej w wysokości 3% jego wartości netto.
· W przypadku zwrotu nowego towaru, wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.
· Wszelkie ryzyko związane ze zwrotem nowego towaru w szczególności ryzyko utracenia bądź zniszczenia podczas transportu ponosi Klient.
Prawo do zwrotu nowego towaru nie dotyczy towarów:
– które ze swej istoty są towarami jednorazowymi, lub które zostały dostarczone na specjalne Zamówienie Klienta
– w jakikolwiek sposób używanych, uszkodzonych, zabrudzonych, zniekształconych, odkształconych czy też nie nadających się do użytkowania na skutek innych wad
Odpowiedzialność Przewoźnika
· Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za działania Przewoźnika i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z ich działań.
Poprawność danych Klienta
· Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niepoprawnych lub niekompletnych danych podanych przez Klienta w Zamówieniu, a także związanych z błędnymi danymi kontaktowymi lub adresem odbioru.
Osoba odbierająca
· Osoba uprawniona do odbioru towarów w imieniu Klienta powinna być przez niego upoważniona. Taka osoba może podpisać dokument dostawy i wykonać związane z tym czynności.
Nieodebranie towarów
· W przypadku jednokrotnego nieodebrania Zamówionych towarów przez Klienta, Sprzedawca ma prawo do wyznaczenia innego terminu odbioru lub dostawy, bądź do rozwiązania Umowy lub odstąpienia od niej, zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie. Ponadto Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z nieodebraniem Towarów oraz kosztów przesyłki.
Szkody i terminy
· Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe po stronie Klienta w wyniku oczekiwania na załadunek transportu zorganizowanego przez Klienta, niespełnienia ustalonego terminu odbioru lub dostawy Towarów.
Faktura elektroniczna
Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę elektroniczną w związku z realizacją dostawy, po dostarczeniu towarów. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur bez podpisu Klienta, oraz
akceptuje i wyraża zgodę na przesyłanie przez Sprzedawcę faktur drogą elektroniczną (e-faktura) na wskazany przez Klienta w treści zgłoszenia rejestracyjnego adres e-mail.
VII. Ceny i metody płatności
Ceny towarów i waluty
· Ceny towarów są wyrażone w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cło oraz inne opłaty. Dla kontrahentów zagranicznych cena podawana jest w euro, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości dostawy.
Wybór metod płatności
Klient ma możliwość wyboru spośród różnych metod płatności, a mianowicie:
· Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy: Realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Klienta, a wysyłka będzie miała miejsce po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia.
· Przelew poprzez udostępnione w Sklepie metody płatności
· Płatność gotówką przy odbiorze osobistym: Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia przez Klienta, a towar będzie wysłany zgodnie z warunkami sprzedaży.
Ustalenia wzajemne
· Klient zobowiązuje się do niepotrącania kwot lub odliczania należności od Sprzedawcy, chyba że Strony uzgodniły inaczej w odrębnych ustaleniach.
Wstrzymanie realizacji
· Sprzedawca ma prawo wstrzymać realizację Zamówień lub dostawy towarów lub odstąpić od Umowy w przypadku opóźnienia w płatnościach ze strony Klienta. W związku z tym nie przysługują Klientowi żadne roszczenia ani odszkodowania z tytułu szkód lub utraconych korzyści wynikłych ze wstrzymania dostaw.
VIII. Rękojmia i odpowiedzialność za wady towaru
Wyłączenie rękojmi
Sprzedający i Kupujący (Klient), w stosunku do całego asortymentu oferowanego na www.solarismarket.pl , zgodnie wyłączają pomiędzy sobą stosowanie przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej w przypadku sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami, na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.
Ograniczenie odpowiedzialności
· Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za przechowywanie, transport ani stosowanie towarów niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie towaru lub na etykietach.
Ograniczenie utraconych korzyści
· Odpowiedzialność Sprzedawcy za ewentualne utracone korzyści w relacji do Klienta jest wyłączona.
Ograniczenie kwoty odpowiedzialności
· Odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży lub świadczenia Usług na rzecz Klienta jest ograniczona do połowy kwoty wynikającej z ostatniego złożonego przez Klienta Zamówienia.
Roszczenia osób trzecich
· Klientowi nie przysługuje prawo do roszczeń wobec Sprzedawcy wynikających z roszczeń osób trzecich związanych z użytkowaniem towarów.
IX. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych
· Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu i korzystania z Usług. Reklamacje można przekazywać pisemnie na adres 43-300 Bielsko-Biała, Zegadłowicza 4a, na adres poczty elektronicznej: info@solarismarket.pl lub za pośrednictwem numeru telefonu +48 734 00 2020.
· W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres korespondencyjny oraz opisać rodzaj zaistniałego problemu.
· Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w ciągu 14 dni, a jeśli to niemożliwe, Klient zostanie poinformowany o terminie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braków w reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania.
X. Gwarancje
· Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Informacje dotyczące istnienia, treści oraz czasu trwania gwarancji są prezentowane w opisie towaru na stronach Sklepu.
· W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca dopuszcza możliwość pośredniczenia przy zgłoszeniach reklamacyjnych u bezpośredniego producenta towaru. Szczegółowe zasady pośredniczenia zostaną określone pomiędzy Stronami w formie dodatkowego porozumienia. Decyzja o pośredniczeniu przy postępowaniu gwarancyjnym należy do wyłącznej kompetencji Sprzedawcy.
XI. Własność intelektualna
Znaki towarowe i symbole
· Klient zobowiązuje się do niekorzystania ze znaków towarowych, oznaczeń handlowych lub symboli Sprzedawcy bez uprzedniej zgody.
Własność materiałów
· Wszelkie rysunki, specyfikacje, karty techniczne oraz materiały udostępnione przez Sprzedawcę stanowią jego wyłączną własność. Klient nie może dokonywać zmian w tych materiałach bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
· Sprzedawca zastrzega sobie własność wszystkich towarów sprzedanych Klientowi do czasu zapłaty przez Klienta wszystkich należności, w tym wierzytelności przyszłych i dodatkowych kosztów (m. in.) kosztów transportu, odsetek z tytułu opóźnienia w płatnościach, kosztów windykacji.
Licencja na logotyp
· Klient udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji na korzystanie z logotypu Klienta w celach prowadzenia działalności przez Sprzedawcę. Licencja obejmuje m.in.
utrwalanie, zwielokrotnianie, wykorzystanie w mediach elektronicznych oraz wyświetlanie w Internecie, w tym na stronach internetowych Sprzedawcy.
· Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w wykazie klientów Sprzedawcy, dostępnym na stronach internetowych Sprzedawcy.
XII. Ochrona prywatności
· Dane osobowe przekazywane przez Klientów są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującym prawem oraz Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
XII. Postanowienia końcowe
Aktualizacja danych
· Klient zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Sprzedawcy o wszelkich zmianach adresów do doręczeń, upoważnień, pełnomocnictw, pod rygorem uznania za ważne korespondencji oraz realizacji Zamówień złożonych przez osoby uprawnione lub umocowane.
Prawa i własność
· Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, włącznie z prawami autorskimi oraz własnością intelektualną do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej, formularzy i logotypów, należą do Sprzedawcy. Korzystanie z tych elementów możliwe jest wyłącznie zgodnie z Regulaminem.
Ważność postanowień
· Jeśli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne, bezprawne lub niewykonalne zgodnie z przepisami prawa, nie wpłynie to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
Jurysdykcja
· Wszelkie spory związane z Zamówieniami lub Umowami pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, włącznie z istnieniem, wykonaniem, rozwiązaniem i odszkodowaniami, podlegają wyłącznie jurysdykcji sądów Rzeczypospolitej Polskiej oraz polskiemu prawu. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd mający właściwość nad siedzibą Sprzedawcy.
Przepisy Kodeksu Cywilnego
· W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zmiany Regulaminu
· Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. Zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu ich na stronie internetowej Sprzedawcy. Zmiany nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie Regulaminu.
ZONEKO Sp. z o.o. właściciel SOLARIS MARKET