Regulamin

SOLARISMARKET.PL – Odnawialne Źródła Energii

REJSTESTRACJA W SYSTEMIE  

  1. Prosimy o przesłanie emaila pod adres info@extraenergia.pl wraz z danymi Państwa firmy (nazwa, adres, NIP, telefon, osoba do kontaktu).
  2. W odpowiedzi system wysyła emaila, w którym należy aktywować konto i ustalić nowe hasło.
  3. Login i hasło do konta serwisu należy zabezpieczyć i nie udostępniać osobom nieupoważnionym.
  4. Logowanie do serwisu– na stronie www.solarismarket.pl w prawym górnym rogu.

PRZEGLĄDANIE OFERTY i SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Oferta SOLARISMARKET.PL to produkty z branży fotowoltaicznej
  2. Przeglądanie oferty umożliwia wyszukiwarka, po wpisaniu kluczowego słowa lub wybór z menu kategorii oraz lista towarów
  3. Produkty dostępne w magazynie są oznaczone adnotacją: „DOSTĘPNE”, a pozostałe na „NA ZAMÓWIENIE” (możliwa dostępność 1-10 dni)
  4. W obu przypadkach można towary wrzucać do koszyka i zamawiać lub wysyłać zapytania
  5. Każde zamówienie musi być indywidualnie zweryfikowane, uzgodnione i potwierdzone wystawieniem faktury PRO-FORMA.
  6. Nie realizujemy zamówień bez potwierdzenia dostępności, ceny oraz kosztu i terminu dostawy.
  7. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych warunków dla stałych kontrahentów.

SPOSÓB ZAPŁATY

  1. Zapłata za towary następuje po wystawieniu faktury PRO-FORMA, gotówką w firmie lub przelewem.
  2. Odbiorcą należności jest właściciel serwisu, firma Extra Energia Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, Michałowicza 12,  nr konta PL 42 1140 2004 0000 3802 7912 0983 mBank

ODBIÓR OSOBISTY TOWARÓW

  1. Umożliwiamy odbiór osobisty towarów, po wcześniejszym uzgodnieniu, z magazynu w Bielsku-Białej ul. Towarowa 26, w godz. 8-16

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Właścicielem serwisu SOLARISMARKET.PL jest Extra Energia Sp. z o.o. , z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała ul. Michałowicza 12 (adres do korespondencji).
  2. Buro i magazyn towarów znajduje się pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała ul. Towarowa 26

DOSTAWA TOWARU

  1. Extra Energia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnione dostawy z winy kuriera czy przewoźnika
  2. Zamówienia mogą być realizowane, po uprzednim uzgodnieniu dostępności i transportu.
  3. Zlecenie dostawy wskazanym transportem (kurier, przewoźnik, transport dostawcy) musi być potwierdzone i obustronnie zaakceptowane
  4. Stan przesyłki oraz jej zawartość należy niezwłocznie sprawdzić podczas odbioru towaru, a w przypadku uszkodzenia bądź braku, należy zgłosić reklamację przewoźnikowi. W innym przypadku taka reklamacja nie będzie uwzględniona.

 

Bielsko-Biała 11.11.2019

Extra Energia Sp. z o.o.  43-300 Bielsko-Biała, ul. Michałowicza 12, NIP 5472214159, KRS0000799830, REGON384155179 , www.extraenergia.pl www.solarismarket.pl  info@extraenergia.pl tel. 33 445 44 45, 606655949

Sprawdź stan połączenia z internetem